Forum Civic6g.pl Strona Główna


Poprzedni temat «» Następny temat
525xd
Autor Wiadomość
ceter 
Tato


Auto: F10 Mpak
Imię: Łukasz
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Lut 2010
Posty: 2776
Skąd: wies pod lodzia
Wysłany: 2012-05-22, 19:44   525xd

MODEL: 2012 525xd limo ;)
SILNIK: katalogowo 2,5d; pojemność 2 litry; R4 :D , st. sprezenia 16,5:1

UKŁAD DOLOTOWY: seria,
plan - moze jaka pucha Gruppe M w carbonie

UKŁAD WYDECHOWY: seria

ELEKTRONIKA: seria

UKŁAD NAPĘDOWY: seria, xDrive, 8biegowy automat + lopatki

ZAWIESZENIE: seria + EDC, kola M Performance 20" opony Dunlop SP Sport Maxx GT przód 245/35/20, tyl 275/30/20
plan - eibah/H&R

UKŁAD HAMULCOWY: seria, tarcze 330mm,
plan - BBK brembo niepredko bo koszta chore ;)

BODY-KIT: oem - M sport, lotka, listwy szyb czany połysk, szyby przyciemniane BMW indywidual,
jest - grill i plastiki przy kierunkach czarny chrom, progi M Performance
plan - dokladka 3Ddesign, może jaki dyfuzor na tyl, czarne listwy na klamkach, lotka i obudowy lusterek w carbonie

ŚRODEK: grafitowa alkantara + biala nic, czarna podsufitka, fotele sportowe z regulacją i pamięcią, navi profesional, kamera cofania, klapa otwierana/zamykana elektrycznie, ogrzewanie foteli, lusterka przyciemniane automatycznie,

CAR-AUDIO: seria - BMW profesional

MOC: 218KM@4400rpm / 450Nm@1500rpm

ZDJĘCIA:









_________________
www.facebook.pl/BMWtlokinski

  
 
 
cor7ez 
Administrator
Junior


Auto: FERIO EK3
Imię: Michał
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 2512
Skąd: PO
Wysłany: 2012-05-22, 20:20   

że się tak wyrażę... o kur*a
ty chyba dragi sprzedajesz w Łodzi że masz kasiora na takie toczki :P :D
_________________
Moje Ferio
www.czystafurka.pl
 
 
ceter 
Tato


Auto: F10 Mpak
Imię: Łukasz
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Lut 2010
Posty: 2776
Skąd: wies pod lodzia
Wysłany: 2012-05-22, 20:27   

nie no za kase z X bylo ;)

tylko felga mala, plan jest ale to dopiero na przyszly sezon...
_________________
www.facebook.pl/BMWtlokinski

 
 
cor7ez 
Administrator
Junior


Auto: FERIO EK3
Imię: Michał
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 2512
Skąd: PO
Wysłany: 2012-05-22, 23:33   

o ile nie sprzedasz :P
tak czy inaczej masz fajne autko;) pozazdrościć
_________________
Moje Ferio
www.czystafurka.pl
 
 
El KaKmEd 

Auto: EJ9 / ED6
Imię: Marcin
Pomógł: 5 razy
Wiek: 30
Dołączył: 16 Lut 2011
Posty: 793
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2012-05-22, 23:52   

Fajnie sie prezentuje ten Bolid Młodzieży Wiejskiej^^
 
 
 
ceter 
Tato


Auto: F10 Mpak
Imię: Łukasz
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Lut 2010
Posty: 2776
Skąd: wies pod lodzia
Wysłany: 2012-05-23, 00:32   

o sprzedaży nie ma mowy :D

plan jest żeby z przodu było tak:
_________________
www.facebook.pl/BMWtlokinski

 
 
pain


Auto: EJ9
Imię: Maciek
Pomógł: 6 razy
Wiek: 31
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 496
Skąd: gdzieś w łódzkim
Wysłany: 2012-05-23, 08:27   

Gratuluje nowego sznycla. Silnik podwójnie doładowany ? Jak się spisuje ?
Człowiek jeszcze wierzy w te oznaczenia i myślałem, że to 2.5 ale chyba bmw już dawno odeszło od tych oznaczeń, choćby w serii 1 :D
Jak zwykle całego uroku psuje ta tablica rejestracyjna z przodu, projektancki się pocą żeby to wyglądało jak najlepiej, a tu na środek tablica :D
 
 
 
ceter 
Tato


Auto: F10 Mpak
Imię: Łukasz
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Lut 2010
Posty: 2776
Skąd: wies pod lodzia
Wysłany: 2012-05-23, 09:01   

dzieki za mile slowo, tablica faktycznie szpeci, tak to twinturbo jest, a co do oznaczen to wiekszosc przynajmniej niemieckich aut tak ma... w bmw jest tak ze 1,8 2,0 i 2,5 to silnik 2l, 3,0 i 4,0 to 3l, pojemnosc niby ta sama ale roznia sie iloscia turbin a co za tym idzie moca... teraz jeszcze wchodzi 5,0d ktory tez ma 3litry ale 3 turbiny i przy 381km generuje 740nm momentu :D

jak sie sprawuje bede mogl napisac jak odbiore na razie czekam na rejestracje ale jezdzilem troche taka 525d i spalanie jest rzedu 7-7,5 na miescie wiec mysle ze tragedii nie ma :) a porownujac do 7 to w zasadzie roznicy we wnetrzu nie ma ale jest bardziej przytulne bo nieco mniejsze i wszystkie pokretla i guziczki sa blizej kierowcy ;)
_________________
www.facebook.pl/BMWtlokinski

 
 
SłabyHTB 


Auto: EJ6
Imię: Paweł
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 228
Skąd: HTB
Wysłany: 2012-05-23, 16:23   

fajna furmana i b.dobrze ze w białym kolorze.Jest kocurek gratuluje
_________________
 
 
karel19


Auto: Karol
Imię: ej9
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 312
Wysłany: 2012-05-25, 10:29   

ceter, jest jeszcze M550d które jak dla mnie jest nie potrzebne , bo skoro kogoś na wydatek 400k to chyba bez różnicy ile to pali , a dźwięk i wrażenia z jazdy w benzynie 2 razy lepsze , wiem to na przykładzie S klasy.

Nowe auta coraz bardziej zaczynają przypominać to co zaprojektowali projektanci i to mi się podoba.
Dlatego rynek nowych samochodów bacznie obserwuje.

Gratulacje nabytku , bo to jest prawdziwy samochód a nie jak X6 do jazdy po "krawężnikach"
 
 
ceter 
Tato


Auto: F10 Mpak
Imię: Łukasz
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Lut 2010
Posty: 2776
Skąd: wies pod lodzia
Wysłany: 2012-05-25, 11:38   

pisalem o M550d /5,0d ktory tez ma 3litry ale 3 turbiny i przy 381km generuje 740nm momentu/ i to ma byc alternatywa (chociazby dlatego ze jest dostepne w kombi) dla M5 a nie auto oszczedne ;)

jezeli chodzi o wrazenia z jazdy to nie widze roznic miedzy benzyna a ropa jezdzilem 335i, 135i, x6 4.0d i japa sie cieszyla w kazdym aucie, jezdzilem tez M3 E90, M5 F10 i X5M E70 gdzie wrazenia z jazdy sa nieporownywalne do czegokolwiek innego :P ale to inna polka, zobaczymy jak to bedzie z tym M550d...

natomiast w ropniakach dzwiek jest biedny ;) dlatego mysle wywalic kata :D
_________________
www.facebook.pl/BMWtlokinski

 
 
chaves 
civic community


Auto: Civic Coupe
Imię: Karol
Pomógł: 15 razy
Wiek: 34
Dołączył: 07 Lip 2011
Posty: 1152
Skąd: Jawor/Wrocław
Wysłany: 2012-05-29, 12:42   

ładna! i do tego biała. jak zrobisz przód wedle planu będzie masakrator ;)
_________________


https://www.facebook.com/Modifiedpl
 
 
 
B2F 


Auto: EJ9
Imię: Krzysiek
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 74
Skąd: Białystok
Wysłany: 2012-05-31, 17:53   

ceter napisał/a:
pisalem o M550d /5,0d ktory tez ma 3litry ale 3 turbiny i przy 381km generuje 740nm momentu


No niby fajnie bo mamy E71 50d na demo , niby fajnie lata ale kurde... jak długo? 3 turbo? Sądząc po ostatnich autach BMW to będzie się sypało, niestety. Może jestem pesymistą w tej kwestii ale do wynalazków BMW podchodzę bardzo sceptycznie.

ceter napisał/a:
jezdzilem tez M3 E90, M5 F10 i X5M E70 gdzie wrazenia z jazdy sa nieporownywalne do czegokolwiek innego :P

hmmm... jak kiedyś przejechałem się E60M i E92M to tez myślałem: "łałałałałyła ale to zapier... ale to pracuje ale to jest super. Myślałem tak dopóki nie wsiadłem do Challengera SRT8. To jest auto, które uczy pokory i mówi jasno i wyraźnie: ucz się jeździć bo jeszcze dużo ci brakuje.
Kontrola trakcji? Co z tego że jest jak zawsze póki zadziała stawia auto bokiem :lol: A ryje to to jape jak szalony :lol: Jak już się przejedziesz kawałek tym autem to stwierdzasz że M-ki to takie zabawki dla dzieci gdzie jak coś nie idzie to " elektryka pomoże". Latałem jeszcze 300C SRT i Grand Cherokee WH SRT, oba też brzmią zdecydowanie lepiej od BMW, oba też zapierdzielają że aż miło ale Challenger to klasyka gatunku 8-)

Graty zakupu F10, felga jak nic większą trzeba założyć.
_________________
 
 
ceter 
Tato


Auto: F10 Mpak
Imię: Łukasz
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Lut 2010
Posty: 2776
Skąd: wies pod lodzia
Wysłany: 2012-05-31, 18:43   

e60m nie jedzie :D bys sie przejechal f10m... bez porownania, a co do stawiania auta bokiem - bmw opracowuje napedy tak zeby dzialaly i zeby auto bylo bezpieczne, jak lubisz ryzyko odpinasz wszystko, skoro jezdziles M3 powinienes wiedziec ile ustawien zawieszenia jest i ze da sie WSZYSTKO wylaczyc (nie tak jak w seryjnych ze niby odpina sie DTC to nie ma kontroli - oczywiscie ze jest ;) ) wiec dla kazdego cos milego... poza emkami jezdzilem volvo s60r, sl63amg i corveta zr1 z takich mocniejszych padlin i uwazam ze w eMkach jest najwiecej frajdy... zwlaszcza jak sie pojedzie na takiego Mtoura gdzie mozna sprawdzic jak to sie sprawuje na torze...

kolejna rzecz - challanger kosztuje polowe mki bo nie ma tak dopracowanego zawieszenia chociazby :P i moze faktycznie emki to zabawki dla dzieci ktorych elektronika wyratuje, ale jak pisalem chcesz poszales odlaczasz wszystkie elektroniki i sie bawisz
_________________
www.facebook.pl/BMWtlokinski

 
 
B2F 


Auto: EJ9
Imię: Krzysiek
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 74
Skąd: Białystok
Wysłany: 2012-05-31, 21:00   

ceter napisał/a:
zwlaszcza jak sie pojedzie na takiego Mtoura gdzie mozna sprawdzic jak to sie sprawuje na torze...



mmmm.... marzenie :cry:

Wiem że w BMW da sie to powyłączać ale w amerykanach mimo włączonych kontroli trakcji jest hardcorowo :lol:
Jak będziesz zmieniał kółka to kup coś lepszego jakościowo niż te lepniaki z palety BMW.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Zapraszamy na FB



Linki sponsorowane

Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 9